Office Manager

Horus

Responsabilități de bază:

  • Primirea, procesarea și repartizarea informației (apeluri telefonice, scrisori, etc.)
  • Gestionarea documentelor de interes general al companiei.
  • Înregistrarea Contractelor, scanarea, arhivarea electronică, apoi transmite către managerul de vînzări.
  • Arhivarea corespondenței pe criterii care să permită o identificare eficace și acces rapid la informații.

Cerinte de bază:

  • Experiență de muncă în vinzări / marketing constituie un avantaj.
  • Studii superioare.
  • Posedarea limbilor române si rusă.
  • Capacitatea de a învața rapid.
  • Persoană responsabilă, punctuală, organizată.
  • Comportament adecvat (limbaj, vestimentație, reguli de politețe).

Compani ofera:

  • Salariu motivant.
  • Condiții de muncă foarte bune.
  • Întreg pachet social și alte beneficii.

Adresa: str. Mihail Sadoveanu 4/10

Tel.: 069740100, 069077439, 022 401 329
Expediați CV-ul la adresa electronică:
recrutare@horus.md / resurse@horus.md

Horus
Adresa
Chișinău, Ciocana, str. Mihail Sadoveanu 4/10
Studii
Universitate
Experienta de munca
Orice
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului