Office Manager | Customer Service

Apply Bid

Căutăm o persoană binevoitoare și expresivă care să interacționeze direct cu clienții pentru a oferi asistență, pentru a răspunde la solicitările acestora.

Ce vei face la noi:

  • Vei deservi clienții în funcție de solicitări într-un mod profesionist.
  • Vei comunica cu ei în scris, la telefon și în oficiu.
  • Vei oferi informații relevante și detaliate despre serviciile noastre.
  • Vei oferi acte necesare după solicitări.
  • Vei înregistra dosare în CRM-ul intern.

Ce așteptăm de la tine:

  • Să ai experiență în client service, dar dacă nu ai, important e să vrei să înveți.
  • Să poți utiliza Google Drive, CRM.
  • Să ai abilități bune de comunicare cu diferite tipuri de persoane.
  • Să cunoști limba română și rusă la nivel de conversație.
  • Să ai bune capacități de organizare, logică și să pui priorități corecte.
  • Disponibilitatea de a lucra full time.
  • Atenție, pentru că este și lucru cu acte.

Ce îți oferim:

  • Salariu fix + KPI.
  • Angajare oficială, pachet de beneficii.
  • Instruire, te învățăm tot ce trebuie să știi pentru acest post.
  • Oportunități de creștere și dezvoltare profesională.

Gata să încerci un nou loc de muncă? Trimite CV-ul tău (în română) la office@applybid.com, ca să te invităm la un interviu.

E-mail: office@applybid.com
+37369570187

Apply Bid
Adresa
Chișinău, Telecentru, str. Nicolae Testemițanu 4
Studii
Orice
Experienta de munca
Posibil fără experiență
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului