Căutăm o persoană binevoitoare și expresivă care să interacționeze direct cu clienții pentru a oferi asistență, pentru a răspunde la solicitările acestora.
Ce vei face la noi:
- Vei deservi clienții în funcție de solicitări într-un mod profesionist.
- Vei comunica cu ei în scris, la telefon și în oficiu.
- Vei oferi informații relevante și detaliate despre serviciile noastre.
- Vei oferi acte necesare după solicitări.
- Vei înregistra dosare în CRM-ul intern.
Ce așteptăm de la tine:
- Să ai experiență în client service, dar dacă nu ai, important e să vrei să înveți.
- Să poți utiliza Google Drive, CRM.
- Să ai abilități bune de comunicare cu diferite tipuri de persoane.
- Să cunoști limba română și rusă la nivel de conversație.
- Să ai bune capacități de organizare, logică și să pui priorități corecte.
- Disponibilitatea de a lucra full time.
- Atenție, pentru că este și lucru cu acte.
Ce îți oferim:
- Salariu fix + KPI.
- Angajare oficială, pachet de beneficii.
- Instruire, te învățăm tot ce trebuie să știi pentru acest post.
- Oportunități de creștere și dezvoltare profesională.
Gata să încerci un nou loc de muncă? Trimite CV-ul tău (în română) la office@applybid.com, ca să te invităm la un interviu.