Responsabilități:
- Asistarea Directorului General în activitățile zilnice
- Coordonarea activităților de secretariat (formarea, înregistrarea, repartizarea, păstrarea și extragerea documentației conform standardelor de activitate), organizarea circulației complete a documentelor
- Elaborarea și perfectarea actelor cu caracter normativ, a proiectelor de documente (ordine, procese verbale, scrisori, note)
- Verificarea calității documentelor puse la dispoziția Directorului General
- Monitorizarea termenilor şi modului de executare a sarcinilor puse, elaborării documentelor
- Suportul necesar pentru primirea delegațiilor, organizarea deplasărilor de serviciu a persoanelor cu funcții de răspundere a companiei
- Efectuarea convorbirilor telefonice (recepția apelurilor, gestionarea apelurilor efectuate, redirecționarea apelurilor, primirea și transmiterea fax-urilor)
Cerințe:
- Studii superioare (se acceptă și în curs)
- Experiență de muncă la un post similar minim 1 an
- Experiență în organizarea documentației
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate
- Abilități de organizare, planificare
- Capacitate de a învăța, spirit organizatoric, orientare spre rezultat
- Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali
- Cunoștințe de limbă română, rusă și engleză – de la nivel mediu B1
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Powerpoint, Adobe Illustrator)
Compania oferă:
- Pachet salarial atractiv, în concordanță cu experiența și abilitățile tale.
- Beneficii complete, inclusiv asigurări medicale și alte facilități.
- Oportunități continue de dezvoltare profesională și personală.
- Ocazia de a contribui la succesul internațional al unui brand de renume.
- Mediu de lucru dinamic, provocator și plin de oportunități.
- Oficiu modern.
Dacă această oportunitate vă interesează, trimiteți CV-ul dvs. la Dopomoga.Staffing@gmail.com, menționând denumirea postului.Pentru informații suplimentare, sunați la: 079072277.