Cerințe:
- studii superioare incomplete sau medii;
- cunoașterea principiilor de organizare a activității comerciale;
- înțelegerea specificului de desfășurare a activității de comerț cu amănuntul în condiții civilizate;
- deținerea unui automobil personal este o prioritate;
- capacitatea de a stabili relații durabile de comunicare cu clienții;
- abilități de negociere, capacitatea de a găsi soluții de compromis în relațiile cu managerii puctelor de comerț și ai rețelelor.
Responsabilități:
- controlul prezenței în sălile de comerț a întregului sortiment de produse, precum și controlul calității produselor;
- expunerea produselor pe rafturi și asigurarea rotației lor.
Oferim:
- salariu competitiv (salariu fix + premii lunare în funcție de performanțele obținute);
- compensarea cheltuielilor de transport
- oportunitatea de a fi încadrat într-o afacere sistemică ce se dezvoltă dinamic;
- posibilitatea de a face parte dintr-o echipă de profesioniști;
- angajare oficială în cîmpul muncii.
Expediați CV-ul sau datele personale cu numărul de telefon la adresa electronică: hr@divin.md.