Manager(a) achiziții

Propac SRL

Compania „PROPAC” este in cautarea unui coleg(ă) în departamentul import si achizitii.

Cerințe:

  • Cunoașterea limbii engleza la nivel minim contemporan (transcrierea scrisorilor prin Google Translate).
  • Limba romana , limba rusa (vorbire).
  • Studii superioare incomplete sau studii medii speciale.
  • Cunoștințe la nivel mediu - MC Office (MC Word, Excel).
  • Automobil personal si permis categoria B(nu este transport public direct).
  • Abilități de negociere, organizare și planificare, lucru in echipa.

Responsabilități:

  • Participarea la convorbiri de importare de marfuri atât cu clienții actuali cât și cu potențiali.
  • Întocmirea ofertelor comerciale, semnarea contractelor și întreținerea în continuare a lucrului cu clienții.
  • Căutarea transportului, organizarea și monitorizarea transportării mărfurilor de import.
  • Executarea pachetului de documente pentru procesul de import.
  • Lucru permanent cu brokerii vamali.

  Oferim:

  • Angajare oficială/ pachet social complet.
  • Salariu motivant.
  • Posibilități de instruire și dezvoltare profesională continuă.
  • Lucru într-o echipă tînără și dinamică.
  • Grafic de lucru 08.00 – 17.00.

Expediază CV-ul la adresa electronică: finance.propac@gmail.com
Și la nr de telefon: 069740333 

E-mail: finance.propac@gmail.com
Telefon: 069740333

Web: www.propac.md

Propac SRL
Adresa
Chișinău, Ciocana , str. Industriala 59
Studii
Universitate
Experienta de munca
Orice
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului
Telefon