Cu ce te vei ocupa:
- Vînzări B2B către partenerii existenți;
- Gestionarea bazei existente de clienți;
- Identificarea și atragerea de noi clienți;
- Îndeplinirea planului pe vînzari și încasari, precum și a obiectivelor companiei;
- Negocierea și încheierea contractelor de vânzare;
- Pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale;
- Monitorizarea performanței vânzărilor și elaborarea de rapoarte periodice;
- Identificarea problemelor și prezentarea soluțiilor aferente;
- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura satisfacția clienților;
- Identificarea oportunităților de creștere și dezvoltare;
- Reprezentarea pretutindeni a companiei și intereselor acesteia.
Candidatul ideal:
- Posedă abilității de comunicare și convingere;
- Este orientat spre rezultat;
- Cunoaște Limba Rusă și Române la nivel avansat - obligatoriu;
- Are cunoștințe avansate PC (MS OFFICE cu accent pe Excel, 1C, etc).
- Are studii superioare în domeniul: management, economie, marketing;
- Are experiență în domeniul b2b;
- Cunoaște tehnici și tactici de negociere;
- Gîndire analitico-strategică în domeniul vînzărilor;
- Are permis de conducere și experiență de a conduce, categoria B;
- Experiență într-o poziție similară minim 1 an. (Obligatoriu)
Calități personale: aranjat, punctual, proactiv, dinamic, flexibil, cu inițiativă, cu spirit de echipă.
Oferim:
- O companie stabilă, în continuă dezvoltare.
- Un post cu salariu atractiv, de la 20 000 lei oficial cu posibilitate de creștere.
- Posibilitate de a te afirma profesional și a învăța lucruri noi.
- Salariu achitat oficial 100% și la timp. Pachet Social. Concediu prevăzut de legislație.
- Lucru în condiții de confort, 5 zile/săptămînă (8.30 – 17.30).
- Premii semestriale în funcție de rezultate.
- Convorbiri telefonice nelimitate.
- AUTOTURISM de serviciu nou.
Dacă ești interesat și te regăsești în post, expediază Cv-ul pe poșta hr@magnat.md.
Te rog nu uita să indici în scrisoare postul dorit.
Te așteptăm în Echipa noastră!