Cerințe:
- Studii superioare sau tehnice speciale
- Experiența intr-o poziție similara
- Abilitati analitice si manageriale
- Abilitati de organizare si time-management
- Cunoașterea fluenta a limbilor romană si rusă (limba engelza va constitui un avantaj)
- Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Outlook), 1C
- Permis de conducere categoria B
- Devotament si atitudine fata de companie
- Orientare spre rezultat
- Persoana ordonată, activă, punctuală, onestă, comunicabilă, cu spirit de echipă
Responsabilități:
- Gestionarea depozitului
- Elaborarea si asigurarea indeplinirii planurilor de vânzări si activitate
- Dezvoltarea/implementarea strategiilor de vânzări piese schimb
- Mentinerea si cresterea bazei de clienti
- Comandarea, receptionarea, eliberarea produselor precum și perfectarea documentelor respective
- Evidența mărfurilor la depozit, participarea la inventariere
- Îndeplinirea lucrărilor de încărcare – descărcare a mărfii
- Menținerea ordinei și curățeniei în încăperile depozitului
Condiții:
- Grafic de lucru 8.00 – 17.00, luni – vineri
- Salarii competitive
- Pachet social complet
- Posibilitatea de creștere profesionala si dezvoltarea carierei
- Lucru intr-o echipa tânără si prietenoasa
- Locul de munca - sat. Magdacesti
Cei interesați sunt invitați sa aplice prin transmiterea unui CV la următoarea adresa de email: hr@basadoro.md.