Oferim:
- Pachet salarial atractiv
- Pachet social deplin
- Experiență într-o companie cu o reputație impecabilă în industria turismului, cu o experiență de 24 ani pe piață
- Mediu de lucru confortabil într-un colectiv tânăr și prietenos
- Birou confortabil în centrul orașului
- Posibilitatea participării în tururi informative
Responsabilități:
- Prelucrarea solicitărilor online
- Consultarea primară a clienților
- Rezervarea de hoteluri și transport
- Planificarea și organizarea excursiilor și tururilor individuale
- Însoțirea informațională a clienților de la consultare, rezervare până la returul din vacanță
- Comunicare constructivă și menținerea relațiilor bune cu clienții
Apreciem foarte mult dacă:
- Ai participat în tururi informative
- Ai cunoștințe în operare PC, Microsoft Office
- Ai abilități de comunicare
- Cunoști limba engleză/rusă
- Ești responsabil și punctual
Date de contact — 079288668, elena@myway.md