Anunțăm poziția vacantă de Manager suport pacienți care va gestiona și optimiza relațiile cu pacienții de la acceptarea planului de tratament până la finalizarea acestuia.
Despre noi:
- Suntem o companie de top care implementează cu ajutorul tehnologiei de ultimă generație tratamente care redau zâmbetul și bucuria de a trăi.
Oferim 2 tipuri de servicii: stomatologice și estetice.
- Peste 5000 de pacienți tratați.
- Peste 45 de angajați.
Pe postul de Manager suport pacienți vei fi responsabil:
- Să participi la stabilirea Planului de Tratament împreună cu echipa medicală;
- Să prezinți pacientului Planul de Tratament eliberat de medic, explicând structura, procedurile și prețurile;
- Să preiei apelurile pacienților pentru a soluționa solicitările și a negocia detaliile continuării tratamentului;
- Să transmiți indicațiile necesare pacienților care urmează a fi operați și să verifici starea pacienților operați pentru eventuale complicații;
- Să înregistrezi datele relevante în sistemele CRM și de programări.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
- Ai experiență în calitate de manager în clinică stomatologică/chirurgie estetică;
- Ai abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții;
- Ai capacitatea de a gestiona mai multe sarcini și de a respecta termenele limită;
- Ai experiență în utilizarea sistemelor CRM și a software-urilor de programări;
- Ai abilități organizatorice și ești atent la detalii.
În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:
- Oferim experiență unică care să vă dezvolte competențele;
- Oferim posibilitatea de a construi o carieră pe termen lung;
- Sistem de motivare bazat pe salariu fix + KPI + bonusuri;
- Program de lucru: luni - vineri 9:00 - 18:00, sâmbătă 9:00-14:00.
Și în final, dacă citind cu atenție acest anunț, ați realizat că acesta este jobul la care visați de mult timp, așteptăm CV dvs la adresa de email: hr@magnumclinic.m.