Responsabilități:
- Administrarea și gestionarea dosarelor de personal (Contractele individuale de Munca, Actele aditionale aferente, și Fișele de Post) atat la angajare cat și la plecare, în conformitate cu legislația în vigoare
- Ținerea evidenței concediilor pentru fiecare departament și verificarea pontajelor
- Răspunde de acuratețea datelor care sunt operate în programa 1C
- Organizarea și coordonarea întregului proces de recrutare și selectie de personal
pentru posturile vacante ce îi sunt alocate
- Răspunde de completarea și arhivarea dosarelor de personal pentru toți angajații companiei în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare
- Se informează în permanență cu privire la modificarile survenite în legislația muncii și se asigură de aplicarea acestora în conformitate cu prevederile legale
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare finalizate și/sau cursuri de perfecționare în domeniul resurselor umane
- Cunoașterea calculatorului la un nivel avansat
- Experiență de lucru în programa 1C
- Cunoașterea și aplicarea metodelor de recrutare a personalului pentru întreprindere
- Cunoștințe temeinice de aplicare a legislației muncii
- Experiență de lucru într-un post similar
- Cunoașterea limbilor română și rusă la un nivel avansat, limba engleză este un avantaj
- Orientare spre rezultate, capacitatea de a lua decizii rapide, atitudine empatică și cooperantă
Compania oferă:
- Salariu motivant
- Posibilități de creștere profesională într-o companie dinamică și prosperă
- Condiţii favorabile de muncă într-un mediu plăcut
- Amplasare geografică a locului de muncă în mun. Orhei, str. Stejarilor, 20
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV-ului cu poză, care se expediază la poşta electronică: hr@orhei-vit.com
La interviu vor fi invitaţi doar candidaţii selectaţi.