Ce ai de făcut:
- Consilierea clienților și acordarea suportului pentru rețea în vânzarea produsului
- Prospectarea pieței pentru identificarea oportunităților de business și promovare
- Comunicarea cu echipele interne și partenerii externi pe subiecte aferente tranzacțiilor
- Asigurarea funcțiilor post-vânzare: monitorizarea achitării creanțelor, raportare, îndeplinire buget, etc.
- Operarea în softul dedicat
- Analiza eligibilității tranzacțiilor de Factoring conform DNI în vigoare
- Administrarea procesului de perfectare a contractelor și dosarelor de Factoring
- Participarea la elaborarea documentelor normative interne și proceselor de business
Vom aprecia să ai:
- Spirit de inițiativă, implicare și perseverență
- Abilitati excelente de comunicare, relaționare si negociere
- Capacitatea de a oferi soluții eficiente pentru problemele identificate
- Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză, rusă
- Cunoaşterea sistemului financiar-bancar și a tehnicilor de vânzare a produsului
- Studii superioare economice, financiar-bancare
- Experienţă în sistemul financiar - bancar de cel puţin 3 ani
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A.
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 332