Responsabilități:
- Identificarea și abordarea noilor clienți având ca scop extinderea vânzărilor
- Preluarea apelurilor și efectuarea apelurilor către clienți
- Prezentarea și promovarea ofertei de colaborare potențialului client
- Negocierea, inițierea și monitorizarea procesului de colaborare cu clienți cheie și asigurarea
- satisfacerii necesităților acestora.
- Organizarea întâlnirelor, prezentărilor, negocierilor
- Monitorizarea eficienței efectuarii tranzacțiilor cu clienții abordați
- Pregătirea documentației necesare pentru tranzacții
Cerințe generale
- Studii superioare finalizate
- Vorbirea fluentă a limbii române și ruse
- Abilitați de vânzare și negociere
- Cunoștințe bune de operare PC
- Permis cat. B
- Experiența în domeniul vânzări min 2 ani
- Organizare, orientare spre client, perseverență, corectitudine, gândire flexibilă și analitică
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, corelat cu performanțele.
- Bonusuri de performanță și alte beneficii financiare.
- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
- Mediu de lucru modern și dinamic.
- Oficiu modern în centru orașului.
- Training și suport continuu din partea echipei.