Ești pasionat de comunicare și dorești să faci parte dintr-o echipă dedicată deservirii clienților? Alătură-te companiei Viatel ca Manager Relații Clienți! Vei fi vocea și sprijinul nostru în interacțiunile cu clienții, ajutându-i să găsească soluții la întrebările legate de serviciile poștale, atât prin telefon, cât și prin email.
Orar de muncă: Full-Time, 40 de ore pe săptămână.
Programul de lucru:
- Luni -Vineri de la 09:00-18:00 sau 10:00-19:00
- *o sâmbătă pe lună lucrăm între 8:00-13:00. Pentru compensare, veți primi ore libere în cursul săptămânii sau le vom achita.
Responsabilități:
- Oferirea consultanței profesionale clienților cu privire la serviciile poștale prestate
- Preluarea apelurilor telefonice și soluționarea eficientă a interogărilor
- Răspunderea la emailuri într-un mod profesionist și în timp util
- Înregistrarea cererilor și a solicitărilor clienților
- Menținerea unui nivel ridicat de deservire și satisfacție a clienților
Cerință față de candidat:
- Experiența anterioară ca operator contact centru este un avantaj, dar nu este obligatoriu
- Abilități competente de comunicare, atât verbală, cât și scrisă, în limba română.
- Capacitatea de a se integra rapid într-un domeniu nou și într-o echipă nouă.
- Dorința de a învață si de a te dezvolta
- Abilități excelente de comunicare
Noi oferim:
- Pachet competitiv de remunerare și beneficii, cu un salariu începând de la 8000 lei net+ tichete de masă
- Instruire si suport in procesul de munca ( achitat)
- Munca într-o echipă prietenoasă, comunicabilă, unită și eficientă
- Posibilitate de dezvoltare profesională și avansare în carieră
- Oportunitate de angajare pe termen lung
Dacă te consideri potrivit pentru acest rol și ești gata să te alături echipei noastre, trimite CV-ul la hr@viatelbpo.com, sau ne poți contacta la numărul 060 668 003.
Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!