Pregătirea si experieță:
- Studii: universitare economice
- Bună cunoaștere a proceselor de vânzare Retail
- Experiență de gestionare a echipelor de vânzări
- Experiență în domeniul vânzărilor B2C
- Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficiență
- Excelente abilități de utilizare a computerului (Word, Excel, 1C)
- Reale și excelente abilități de comunicare și negociere
- Automobil personal
Responsabilități principale:
- Distribuie planul de vânzari, stabilit de Directorul Comercial, pentru fiecare showroom și urmărește îndeplinirea lui;
- Stabilește obiective clare pentru orientarea și organizarea activității de vânzări în showroom-urile din subordine;
- Controlează procesul de deservire clienți în showroom-urile din subordine și vine cu acțiuni corective în cazul identificării abaterilor de la proces;
- Controlul vitrinelor, identificare modele care lipsesc și organizarea montării lor, cât și a demontării modelelor scoase din comercializare;
- Organizează și coordonează activitatea angajaților din showroom-urile aflate în subordine, stabilind prioritățile în executarea sarcinilor de serviciu;
- Calculează și transmite spre validare calculul salariului lunar al angajatilor din subordine;
- Identifică nevoile de instruire ale personalului din subordine și asigură formarea continuă a acestuia;
- Gesționează echipele de proiect, formate pentru deschiderea noilor puncte de vanzare in zona de care este responsabil.
Beneficii:
- Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii stabile, aflate în proces de dezvoltare dinamică
- Salariu motivant, format din salariu fix + bonusuri + KPI
- Sarcini ambițioase, provocatoare și promițătoare
- Dezvoltare profesională continuă
- Compensarea cheltuielilor pentru combustibil şi amortizare
- Beneficii non - financiare
Program de lucru:
Luni - Vineri : 08:30 – 18:00
Locația: Or. Chișinău, str. Uzinelor 11 W