Ce ai de făcut:
- Atragerea clienţilor din domeniul agricol în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
- Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii Agro: echiparea clienţilor, vizite la prospecți;
- Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii AGRO către organele de decizie;
- Monitorizarea derulării relaţiilor contractuale cu clienţii AGRO;
- Realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
- Asigurarea clienţilor cu informaţie deplină privind produsele şi serviciile Băncii oferite;
- Aprecierea obiectiva a nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;
- Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii;
Vom aprecia să ai:
- Studii superioare economice / financiar-bancare/ agrare (cu profil economic);
- Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii de minim 3 ani, dintre care cu agenți economici de minim 1 an;
- Cunoaşterea aplicaţiilor Windows, Excel, PowerPoint;
- Cunoaşterea limbilor română, rusă;
- Abilități de comunicare și negociere;
- Aptitudini inalte de auto-organizarea si multi-tasking
- Mobilitate geografica înaltă;
- Deținere permis de conducere categoria B.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 332