Ce ai de făcut:
- Vei contribui la generarea de strategii și viziuni pe termen lung pentru a crea cele mai bune produse digitale;
- Vei defini nevoia de business pentru sistemele automatizate de deservire la distanta, pregătirea specificațiilor business, în colaborare cu unitățile competente ale băncii (Managerii de Produse din cadrul diviziilor comerciale) și înaintarea acestora pentru dezvoltare, asigurând înțelegerea coerenta a acestora de către echipele relevante (interne si externe);
- Vei gestiona, conduce cercetări (User research) și studii de evaluare a utilizării a produselor digitale, pentru a propune viziunea și planul de dezvoltare pe termen scurt si mediu;
- Vei elabora scenarii de dezvoltare a cerințelor și vei asigura implementarea acestora conform strategiei. Vei acționa în parteneriat cu echipele IT, Business si furnizori externi pentru definirea planului si perimetrului de dezvoltare a produselor digitale, asigurând livrarea produsului in timp conform așteptărilor;
- Vei planifica și vei defini prioritatea dezvoltării produselor si funcționalităților aferente produselor digitale (Product backlog maintainance);
- Vei asigura testarea și verificarea noilor produse și servicii digitale, precum și modificarea produselor și serviciilor digitale existente;
- Vei monitoriza si evalua performanța produselor digitale întru facilitarea îmbunătățirilor continue in iterații;
- Vei crea materiale profesionale pentru instruire privind serviciile electronice și, acolo unde este necesar, vei acorda suport profesional pentru desfășurarea formărilor;
- Vei elabora și actualiza actele normative interne referitoare la produsele digitale;
- Vei acționa ca si Ambasador a produselor digitale, atât pe intern cit și pe extern, distribuind cunoștințele și oferind consultanță.
Vom aprecia să ai:
- Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau administrării afacerilor, marketing, business și/sau domenii conexe;
- Experiență de min. 1 ani în domeniul financiar-bancar;
- Abilități de comunicare atât cu echipele Business cât și tehnice;
- Pasiune pentru dezvoltarea celor mai bune produse digitale pentru satisfacerea nevoii clienților;
- Abilitați analitice, de prioritizare și negociere;
- Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
- Cunoașterea produselor / serviciile bancare, în special celor oferite prin canalele de deservire la distanță, dar și a proceselor de lucru cu clienții;
- Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
- Cunoașterea limbii română, rusă, engleza.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 196