Responsabilități:
- organizarea activității magazinului;
- monitorizarea angajaților;
- obținerea valorilor planificate de rulaj al mărfurilor și minimizarea pierderilor;
- relaționarea cu organele de control;
- întocmirea dărilor de seamă și analiza indicatorilor planificați;
- controlul comenzilor, recepționărilor, decontărilor și termenelor de valabilitate a produselor, planificarea stocurilor și asigurarea rotației;
- realizarea inventarierilor.
Cerințe:
- studii medii de specialitate;
- experiență de cel puțin o jumătate de an într-o poziție de conducere (preferabil);
- experiență de cel puțin o jumătate de an în domeniul comerțului cu amănuntul (preferabil);
- cunoștințe de operare PC.
Oferim:
- posibilitatea de a lucra aproape de casă;
- program de 6 zile lucrătoare pe săptămînă;
- prime lunare după finalizarea cu succes a perioadei de probă;
- reduceri la procurarea produselor în magazinele din rețea.
Candidații interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa electronică: cadre@dalmors-grup.md.