RESPONSABILITĂȚI:
- Achiziționarea materiei prime, negocierea prețurilor și a condițiilor de plată cu furnizorii.
- Gestionarea stocurilor.
- Planificarea/coordonarea transportului și livrarea produselor la clienți, respectând termenele de livrare și optimizând costurile de transport.
- Monitorizarea performanței furnizorilor și a calității produselor, asigurând respectarea standardelor de calitate și de siguranță.
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de aprovizionare și logistică pentru a reduce costurile și a îmbunătăți eficiența operațională.
- Gestionarea relațiilor cu furnizorii și clienții, asigurând o comunicare eficientă și rezolvarea problemelor în mod rapid și eficient.
CERINȚE FAȚĂ DE CANDIDAT
- Cunoașterea limbii române și rusă, engleza - avantaj
- Cunoștințe în domeniul IT. 1C este prioritar
- Cunoștințe în domeniul mobilierului reprezintă un avantaj
- Abilități de comunicare
- Gîndire pozitivă
- Dorința de activa pe termen lung în companie
Persoanele cointeresate pot expedia un CV la adresa: hr@venni.md.