Acest anunț este adresat DOAR candidaților gata să treacă la acțiune, nu să stea pe bancheta de învățare!
Ce trebuie sa faci:
- Analiza datelor financiare ale companiei pentru dezvoltarea unor noi strategii eficiente;
- Elaborarea rapoartelor și previziunilor cu privire la situația financiară a companii: bugete de venituri și cheltuieli, fluxuri de numerar, indicatori de performanță financiară, alte rapoarte de natură financiară în legătură cu activitatea organizației;
- Identificarea și analizarea tendințelor financiare și furnizarea de recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare;
- Colaborarea cu departamentele operaționale și de vânzări pentru a identifica oportunități de creștere și îmbunătățire a profitabilității;
- Participarea la procesul de raportare financiară și asigurarea conformității cu regulamentele și politicile interne și externe;
- Dezvoltarea și implementarea procedurilor de control financiar intern pentru a asigura precizia și integritatea datelor financiare.
Cerințe pentru candidat
- Studii superioare în economie, finanțe, contabilitate etc.;
- Cel puțin 2 ani de experiență într-un rol similar;
- Cunoaștințe avansate în Excel (cunoașterea formulelor complexe DAX, tabelelor Pivot), inclusiv experiență în utilizarea funcțiilor financiare, Power BI, Tableau sau alte programe similare;
- Experiență de lucru cu sistemul ERP (constituie avantaj);
- Cunoașterea standardelor și a regulamentelor contabile și fiscale;
- Cunoașterea și înțelegerea indicatorilor economici, capacitatea de a-i interpreta;
- Cunoașterea elementelor de bază ale contabilității și principiile construirii situațiilor financiare;
- Abilitatea de a lucra cu termene limită strânse și de a gestiona mai multe sarcini simultan, de a analiza volume mari de date;
- Abilități de efectuare a analizelor plan-fact;
- Dorință de dezvoltare și avansare;
- Cunoștințe excelente de limba română și rusă.
Responsabilități:
- Analiza creantelor;
- Lucrul cu debitorii;
- Analiza vânzărilor și încasărilor;
- analiza indicatorilor de performanță a producției;
- extragerea informatiilor din baze de date;
- Efectuarea plăților și conlucrarea cu contabilitatea;
- oferirea ajutorului în timpul analizei rapoartelor operaționale (de exemplu, rapoarte săptămânale de vânzări).
La toate acestea noi oferim:
- program de lucru de luni pînă vineri, cu orar flexibil de la 8-00 la 17-00;
- o ambianța de lucru plăcută într-o echipă motivată și în dezvoltare;
- oferim un salariu motivant + bonusuri;
- Pachet social deplin;
- Telefonie corporativă.
Dacă te regăsești în cele de mai sus expediază-ne CV-ul tău la adresa de e-mail anticamera@mcf.md cu mențiunea „Manager Finanțe”.
Doar candidații selectați în baza CV-ului vor fi contactați pentru interviu.