Ne ocupam cu:
- Vânzare echipamente si soluții si TIC, Soluții Securitatea Cibernetica si de Business.
- Consultanța clienților, întocmirea ofertelor comerciale, participarea licitații,
- Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienți.
Pentru activitățile de baza sunt necesare minim următoarele cunoștințe:
- Educație: cel puțin învățământ secundar profesional,
- Vorbitor fluent de română și rusă, engleza este un avantaj
- Cunoașterea noțiunilor si principiilor de baza a unor sisteme hardware și software aferent computerului, serverelor, soft-urilor, bazele Retelisticii (este un avantaj), cunoașterea pieței IT este binevenită
- Experiența similară de cel putin 2-3 ani (este un avantaj).
- Deținerea propriei baze de clienți (va reprezenta un avantaj)
* Cunoașterea legii achizitii publice sau similare (reprezintă un avantaj).
Compania oferă:
- Program de muncă: luni-vineri, 9:00 – 18:00
- Pachet social complet
- Salariu competitiv și motivant (format fin FIX+ bonus din vânzări)
- reducere la produsele din portofoliul companiei
- Oficiul in centrul istoric Mun. Chisinau.
- Oportunitate de dezvoltare profesională (acces la instruiri, certificări și creștere multilaterală)
CV-urile pot fi transmise pe adresele: cadre@accent.md, corporate@accent.md cu subiectul: Manager vânzări B2B
CV-ul obligatoriu trebuie sa includă poza si date de contact.