Ne dezvoltăm activ și căutăm colegi noi! Pentru funcția aceasta ne dorim să găsim un negociator profesionist, ambițios și încrezut în puterile sale. Ca manager de categorie, vei avea în gestiune o anumită categorie de produse din magazinele noastre. Vei duce tratative cu furnizorii, vei dezvolta sortimentul și vei menține baza existentă. Te invităm să faci parte dintr-o familie mare de profesioniști entuziasmați!
Cerințe:
- Studii superioare (preferabil în domenii economice sau de management);
- Cunoșterea avansată a limbii române, ruse și engleză (scris și vorbit);
- Cunoșterea avansată a MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Experiență minim 3 ani în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
- Cunoașterea pieței locale de retail;
- Gândire analitică și abilități excelente de luare a deciziilor;
- Abilități excelente de negociere și comunicare eficientă;
Responsabilități:
- Evaluați și selectați sortimentul și furnizorii, asigurând o ofertă competitivă;
- Participați activ la negocieri cu furnizorii;
- Analizați constant tendințele pieței;
- Monitorizați și analizați mereu concurenții;
- Gestionați și coordonați planificarea promoțiilor cu furnizorii;
- Elaborați rapoarte și analize pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei;
- Colaborați mereu cu magazinele din rețea pentru eficiența rezultatelor;
Oferim:
- Salariu achitat în termen;
- Premii de performanță;
- Bonus pentru fidelitate;
- Cadouri de sărbători;
- Concediu de 28 de zile calendaristice;
- Echipă tânără, plină de energie și inovare;
- Sarcini interesante și mod de lucru dinamic;
- Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atât profesional cât și personal;
- Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30.
Adresa: or. Chișinău, șos. Muncești 121.
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.