Căutăm un manager de categorie dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. In această poziție, veți juca un rol esențial în dezvoltarea și implementarea strategiilor de categorie, asigurându-vă că oferim clienților noștri cele mai bune produse și servicii disponibile pe piața.
Cerințe:
- Studii superioare finisate in domeniul economic, marketing sau intr-un domeniu relevant;
- Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
- Capacitatea de setare obective, prioritizare sarcini și respectare termene;
- Capacitatea de negociere, comunicare, cooperare și dezvoltare parteneriate, rezistență la lucru sub presiune;
- Abilități de relaționare și găsirea soluțiilor în situații neprevăzute;
- Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza - reprezintă un avantaj;
- Cunoașterea pieței locale de retail și competențe de autoinformare despre piețele internaționale.
Responsabilități:
- Participă la evaluarea și selecția sortimentului, respectiv a furnizorilor;
- Participă la negocieri cu partenerii
- Participă la elaborarea bugetului conform strategiei comerciale, pentru categoriile din subordine;
- Analizează rezultatele și propune soluții de optimizare a proceselor;
- Analizează mereu tendințele pieții și este la curent cu evoluția concurenților
- Agrearea promo planing cu furnizori
- Elaborarea de rapoarte si analize pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei
Oferim:
- Pachet salarial competitiv si beneficii atractive;
- Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
- Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
- Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.office@linella.md.