În calitate de Manager Controlling în cadrul Departamentului Finante si TI veți menține un sistem eficient de gestiune și control financiar al activității economico-financiar, a proceselor de control, respectând regulile naționale în domeniul financiare și fiscal la Lafarge Ciment (Moldova) SA.
Responsabilitati:
- Organizeaza procesul de bugetare, mid-term plan, prognozelor lunare rezultatului financiar precum indicatorilor de performanta.
- Asigură mentinerea bazei de date cu privire la costurile operaționale
- Pregătește raporturi de analiză într-un format corespunzător cerințelor de management al LCM
- Participă la sedintele de Performanta lunara (analiza rezultatului financiar si devierea) si propune masuri de optimizare a costurilor.
- Asigura administrarea și punerea în aplicare a tuturor standartelor, procedurilor si Instructiunilor
- Operationale cu privire la controlul intern.
- Asigura corespunderea înregistrarilor contabile si raportare cu prevederile cerintelor grupului intern bazat pe IRFS.
Ce căutăm:
- Studii superioare economice / manageriale și sau experiență adecvată.
- Cunoștințe profunde în managementul întreprinderii, contabilității,
- Abilitati de comunicare in limba engleza reprezinta un avantaj
- Abilități bune de comunicare scrisă și orală, abilitatea de a comunica eficient / convingător la toate nivelele.
- Abilitati și cunoștinte de operare PC și MS Office ( Excel- nivel avansat, Power Point), SAP ERP va constitui un avantaj
- Capacitatea de analiză economică, comunicare asertiva, acuratețe, punctualitate
- Analitic, organizat potential de lider.
Locația:
- Chișinău, sectorul Ciocana, strada Vadului lui Vodă 21/1, Lafarge Ciment (Moldova) S.A
- Rezina, strada Viitorului 1, Lafarge Ciment (Moldova) SA
Provocarea aceasta este pentru DVS? Atunci trimiteți CV-ul la adresa noastră de e-mail: recrutare-mda@lafarge.com cu indicarea titlului ”Aplicare pentru Manager Controlling”
Web: www.lafarge.com
Web grup Holcim: www.holcim.com
Doar persoanele selectate în baza CV-urilor expediate vor fi invitate la interviu.
Mult succes!