Cautăm o persoană comunicabilă, cu abilități bune de negociator. Dacă ești o persoană cu experiență în vânzări, cunoști comportamentul consumatorului și îți dorești o nouă experiență, atunci așteptăm să facem cunoștință!
Cerințe:
- Studii Superioare;
- Experiență anterioară în gestionarea categoriilor de produse, preferabil în retail produse alimentare;
- Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
- Cunoașterea perfectă a limbilor română și rusă (engleză constitue un avantaj);
- Abilități excelente de comunicare și negociere;
- Capacitatea de a lua decizii strategice bazate pe date și analize relevante.
Resposnsabilități:
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor de categorie pentru a stimula vănzările și creșterea profitului;
- Gestionarea eficientă a lanțului de aprovizionare și a relațiilor cu furnizorii;
- Analiza tendințelor de piață și a comportamentului consumatorului pentru a identifica oportunități noi și a răspunde la schimbările din piață;
- Coordonarea efortului de marketing și promovarea pentru a sprijini produsele din categoria respectivă;
- Supravegherea calității produselor și asigurarea conformității cu standartele de siguranță alimentară.
Oferim:
- Salariu + bonusuri;
- Oficiu modern;
- Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
- Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
- Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: Șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md.