Cerințe:
- cunoașterea bună a limbii române, ruse și engleze
- experienţă profesională de cel puţin 2 ani de în poziţie similară
- cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator
- excelente abilități de comunicare și negociere
- permis de conducere
Responsabilități:
- Căutarea activă a produselor și partenerilor noi
- Comunicarea eficientă cu furnizorii locali și internaționali
- Negocierea cu furnizorii și încheierea contractelor
- Monitorizarea continuă a pieței pentru obținerea celor mai avantajoase oferte
- Elaborarea și gestionarea eficientă a planului de achiziții
- Raportarea rezultatelor obținute
- Coordonarea procesului de comandă, import și logistică
Oferta (bonusuri, beneficii):
- salariu pe masura competentelor profesionale;
- condiții de munca legale, salariu lunar garantat, dotare corespunzatoare;
- oportunitatea de a munci intr-o companie in continua dezvoltare, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala continua.
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul în limba română, specificând postul dorit, la adresa de e-mail: resurseumane@arabesque.md.
Alătură-te echipei noastre și fii parte din succesul nostru!