Responsabilități:
- Efectuarea comenzilor către furnizori în concordanță cu politicile de achiziție ale companiei (China, Turcia, Polonia, si alte tari);
- Analiza vînzărilor categoriilor de produse;
- Identificarea noilor categorii de produse;
- Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu furnizorii existenți;
- Verificarea și negocierea condițiilor contractuale, cum ar fi: prețul, termenul de livrare, condițiile de livrare, existența certificatelor de calitate etc.
Cerinte față de candidat:
- Cunoașterea programului 1C și Microsoft Excel;
- Experiența în domeniul achizițiilor sau vînzărilor (Electracasnice, Mobila, Produse de season, Etc) - constituie un avantaj;
- Comunicare fluentă în limba de stat;
- Abilitatea de a negocia.
Beneficii:
- Posibilitatea de creștere profesională;
- Un colectiv prietenos și susținere în procesul de muncă;
- Reduceri la toate brandurile companiei, și promoții interne pentru angajați;
- Veți avea posibilitatea să activați în compania ce a devenit brand național cu o experienta de peste 10 ani;
- Salariu 100% oficial.
Candidații interesați sunt invitați să expedieze CV-ul la următoarea adresă: globalmegastock@gmail.com sau să ne contacteze la numarul de telefon: +37362033313.