Responsabilități și atribuții:
- Soluţionarea/identificarea soluțiilor aferente situațiilor apărute în activitatea întreprinderii, consultarea subdiviziunilor și conducerii Întreprinderii din punct de vedere legal;
- Soluţionarea/identificarea soluțiilor aferente situațiilor de încălcare a dispoziţiilor contractelor încheiate între Întreprindere și alte entități şi propunerea soluţiilor pentru buna desfăşurare a activităţii;
- Analiza actelor de control, de anchetă și perfectarea ordinelor de sancționare, și după caz, participarea la desfășurarea anchetelor de serviciu;
- Perfectarea reclamațiilor, plâgerilor, cererilor de chemare în judecată, apel, recurs, revizuire, reprezentarea intereselor Întreprinderii în instanțele judecătorești, precum și alte instituții;
- Întocmirea demersurilor și interpelărilor privind accesul la informații de la instituțiile statului, persoanele juridice și/sau persoanele fizice;
- Examinarea petițiilor, cercetarea materialelor cu înaintarea propunerilor și perfectarea răspunsurilor corespunzătoare în termenul stabilit;
- alte sarcini conexe exercitării atribuțiilor de funcție, etc.
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul juridic. Deținerea licenței de avocat constituie un avantaj;
- Experiență relevantă la un post cu atribuții similare, de minim 5 ani (inclusiv reprezentarea în instanța de judecată);
- Capacitate de analiză și gândire strategică;
- Nivel sporit de atenție și acuratețe;
- Abilităţi excelente de comunicare și de soluționare eficientă a problemelor;
- Abilităţi de organizare şi planificare;
- Inițiativă și viziune strategică, capacități avansate de prezentare și abilități de comunicare a informației, atât verbal cât și scris;
- Profesionalism, spirit analitic şi de echipă, abilități de formulare a ideilor, inițiativă;
- Cunoașterea limbilor română și rusă la perfecțiune; Constituie un avantaj cunoașterea limbii engleze;
- Punctualitate, corectitudine și responsabilitate în vederea respectării exigențelor stabilite;
- Dorința de a studia și a se perfecționa;
- Deținerea unui automobil personal.
Beneficii:
- Program de lucru stabil de la 8.30 până la 17.30, de luni până vineri;
- Oportunitate de angajare pe termen lung;
- Pachet social deplin și alte beneficii oferite prin prisma codului muncii și contractului colectiv de muncă;
- Telefonie mobilă din contul companiei;
- Oficiu modern, situat în sect. Botanica (regiunea Satului German) bd. Dacia 58/12;
- Colectiv prietenos;
- Salariu - 15000 lei net (negociabil).
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: anticamera@mcf.md, indicând funcția pentru care candidează - Juristconsult.