Centrul Multifuncțional de Documente Emigrare.md a fost creat 16 ani în urmă, cu scopul furnizării serviciilor juridice complexe (https://emigrare.md/).
Acum posibilitățile noastre s-au lărgit considerabil și noi tindem să creștem o echipa mare pentru acordarea suportului necesar și calificat clienților Companiei, din acest motiv am mai deschis o funcție în departamentul juridic.
Fiind alături de noi poți beneficia de:
- Salariul competitiv
- Oficiul în centrul orașului: mun. Chișinău, str. Grigore Ureche, 14
- Călătorii cu toată echipa, din contul companiei
- Cadouri de sărbători, inclusiv pentru copii și evenimente corporative
- Bibliotecă corporativă
- Dezvoltarea profesională continuă
Grafic de muncă stabil : Luni – vineri, în intervalul orelor 09:00 – 18:00.
Responsabilități:
- Elaborarea și implementarea politicilor interne ale companiei în conformitate cu reglementările legale și comerciale
- Organizarea și gestionarea documentelor și înregistrărilor juridice ale companiei, inclusiv actele constitutive, contractele, licențele și alte documente relevante
- Redactarea, revizuirea și negocierea contractelor comerciale și documentelor legale relevante
- Asigurarea că activitățile și practicile companiei sunt conforme cu legislația în vigoare, inclusiv reglementările corporative, fiscale, de protecție a consumatorilor și de mediu
- Oferirea de consultanță și asistență juridică în diverse aspecte ale dreptului corporativ
Te învităm să aplici pentru această funcție dacă:
- Ai studii superioare finalizate în domeniul juridic
- Cunoști limba română și limba rusă, fluent
- Ai experiență în domeniu minim 3 ani
- Ești dornic să înveți lucruri noi și primești plăcere de a lucra în echipă
Așteptăm CV-ul cu indicarea postului vacant la adresa elecronică emigrare.hr@gmail.com și te vom contacta pentru a te cunoaște mai bine.
Mai multe detalii poți afla la telefon +373 78028104.