Cerințe:

  • Cunoștințe în administrarea sistemelor de operare din familia Windows: 10, Windows Server;
  • Abilitatea de a lucra cu utilizatorii la distanta;
  • Cunoștințe avansate în TCP/IP și în depanarea problemelor de rețea;
  • Cunoștințe în funcționarea aplicațiilor în mediu de operare Windows;
  • Capacități avansate de depănare a incidentelor;
  • Cunoașterea instrumentelor utilizate la depanarea incidentelor;
  • Capacități de analiză a problemei și identificare a soluției;
  • Posedarea limbilor română şi rusă;
  • Posedarea permisului de conducere de categoria B și experiența în conducerea autovehiculului;

Responsabilități:

  • Soluționarea incidentelor/solicitărilor;
  • Oferirea consultațiilor utilizatorilor prin telefon/e-mail/service-desk;
  • Suport tehnic de nivel fizic și aplicație pentru utilizatori.
  • Elaborarea documentației tehnice;
  • Efectuarea lucrărilor de mentenanță precum si de corecție a infrastructurilor de telecomunicații la nivel local precum si a unităților de procesare inclusiv cu deplasări în sediile instituțiilor pe teritoriul țării;

Beneficii:

  • Schema salarială atractivă;
  • Lucru cu cele mai noi tehnologii;
  • Training-uri și pregătire profesională;
  • Oportunități de creștere în carieră;
  • Contract de angajare în prima zi de muncă;
  • Oficiul în centru;
  • Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
  • Zi liberă achitată în ziua de naștere.

Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md  

E-mail: hr@stisc.gov.md

Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
Adresa
Chișinău, Сentru
Studii
Orice
Experienta de munca
Orice
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului