Cerințe:
- Cunoștințe în administrarea sistemelor de operare din familia Windows: 10, Windows Server;
- Abilitatea de a lucra cu utilizatorii la distanta;
- Cunoștințe avansate în TCP/IP și în depanarea problemelor de rețea;
- Cunoștințe în funcționarea aplicațiilor în mediu de operare Windows;
- Capacități avansate de depănare a incidentelor;
- Cunoașterea instrumentelor utilizate la depanarea incidentelor;
- Capacități de analiză a problemei și identificare a soluției;
- Posedarea limbilor română şi rusă;
- Posedarea permisului de conducere de categoria B și experiența în conducerea autovehiculului;
Responsabilități:
- Soluționarea incidentelor/solicitărilor;
- Oferirea consultațiilor utilizatorilor prin telefon/e-mail/service-desk;
- Suport tehnic de nivel fizic și aplicație pentru utilizatori.
- Elaborarea documentației tehnice;
- Efectuarea lucrărilor de mentenanță precum si de corecție a infrastructurilor de telecomunicații la nivel local precum si a unităților de procesare inclusiv cu deplasări în sediile instituțiilor pe teritoriul țării;
Beneficii:
- Schema salarială atractivă;
- Lucru cu cele mai noi tehnologii;
- Training-uri și pregătire profesională;
- Oportunități de creștere în carieră;
- Contract de angajare în prima zi de muncă;
- Oficiul în centru;
- Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
- Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md