Compania oferă:
- Salariu: de la 18 000 MDL
- Grafic de lucru: luni – vineri, de la 09:00 până la 18:00
- Oficiul companiei – strada Uzinelor
- Posibilități de instruire profesională
- Posibilități de creștere personală și profesională
Responsabilități:
- Gestionarea procesului de recrutare și selecție a noilor angajați, asigurându-se că aceștia sunt potriviți pentru posturile disponibile
- Organizarea și coordonarea procesului de integrare a noilor angajați, asigurându-se că aceștia înțeleg politicile și procedurile companiei.
- Identificarea și coordonarea nevoilor de formare și dezvoltare ale angajaților, organizând sesiuni de training și monitorizând progresul acestora
- Administrarea personalului, inclusiv menținerea evidenței angajaților, gestionarea pontajelor și a concediilor, și asigurarea conformității cu legislația muncii
- Implementarea și monitorizarea sistemelor de evaluare a performanței, oferind feedback și dezvoltând planuri de îmbunătățire a performanței.
- Facilitarea comunicării interne între management și angajați și organizarea evenimentelor interne pentru a menține un mediu de lucru pozitiv.
Cerințele companiei:
- Experiență de lucru într-o poziția similar de la 3 ani
- Cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor: română și rusă
- Studii superioare
- Cunoștințe a legislației muncii
- Nivel avansat de utilizare Word, Excel, PowerPoint
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md
Aplică acum: http://sbc-hr.vacancy.tilda.ws/hr_specialist
Telefon: +373 68695904