Compania oferă:
- Oficiul companiei – sec. Centru
- Grafic de lucru: luni – vineri, de la 09:00 până la 18:00
- Salariu: de la 20 000 MDL
- Posibilități de instruire profesională
Responsabilități:
- Asigurarea recrutării și selecției personalului potrivit pentru pozițiile disponibile, coordonând întregul proces de angajare.
- Menținerea unei atmosfere pozitive în cadrul echipei, detectând și gestionând eventualele tensiuni sau probleme de comunicare.
- Oferirea de îndrumare și suport motivațional pentru membrii echipei, încurajând dezvoltarea personală și profesională.
- Asistență metodologică, inclusiv în procesul de dezvoltare profesională și psihologică: sprijinirea colegilor și a șefilor de departamente în rezolvarea problemelor de natură metodologică și psihologică, pentru a asigura un mediu de lucru armonios
- Analiza și evaluarea oportunităților de dezvoltare a noi proiecte sau concepte:
- Asigurarea integrării noilor proiecte în activitatea curentă a companiei, inclusiv instruirea personalului implicat;
- Crearea și actualizarea business proceselor, instrucțiunilor, regulamentelor, precum și gestionarea documentației de serviciu.
- Administrarea documentelor precum contractele de stagiere, contractele de muncă, tabelele de pontaj, ordine de angajare, concedii, demisii, transferuri etc.
- Identificarea partenerilor externi, cum ar fi traducători, avocați, specialiștii din domenii tehnice, inclusiv a tehnicii de birou pentru a sprijini activitatea companiei și negocierea condițiilor de colaborare.
- Planificarea și organizarea evenimentelor dedicate dezvoltării profesionale și creșterii coeziunii echipei.
Cerințele companiei:
- Experiență de lucru într-o poziția similară de la 2 ani
- Cunoștințe și experiență practică în utilizarea limbilor: română și rusă
- Studii superioare
- Cunoștințe a legislației muncii
- Nivel avansat de utilizare Word, Excel, PowerPoint
Vă rugăm, să expediați CV-ul la adresa: job@sbc-hr.md.
Aplică acum: http://sbc-hr.vacancy.tilda.ws/hrhappinessdirector
Telefon: +373 68695904