Ce ne dorim:
Un coleg la poziția de HR generalist dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice în creștere. Dacă ești pasionat de domeniul resurselor umane și îți dorești să ai un impact semnificativ într-o echipă, te invităm să aplici!
Responsabilitățile postului:
- Elaborarea anunțurilor de angajare în baza solicitărilor parvenite.
- Selectarea CV-urilor și programarea interviurilor.
- Realizarea interviurilor telefonice și a interviurilor de evaluare a candidaților.
- Gestionarea procesului de recrutare și selecție a personalului.
- Asigurarea unei bune integrări a noilor angajați și crearea unui mediu de lucru eficient.
- Gestionarea fluxului de documente a Secției RU (dosarelor de personal, actele la angajare, demisie, etc) și asigurarea conformității cu legislația muncii.
- Gestionarea completă a proceselor de resurse umane utilizând sistemul 1C.
- Oferirea de suport și consultanță pentru angajați în diverse aspecte legate de relațiile de muncă conform legislației în vigoare.
- Participarea la crearea pachetului de beneficii.
Cerințe:
- Studii superioare.
- Experiență relevantă în resurse umane de minim 1 an, preferabil în domeniul hotelier.
- Cunoștințe solide de legislația muncii.
- Abilități excelente de comunicare și relaționare.
- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, cu multiple provocări.
- Flexibilitate și dorința de a contribui activ la dezvoltarea unei echipe de succes.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.
- Dezvoltare profesională continuă și oportunități de avansare în carieră.
Dacă sunteți interesat să faceți parte dintr-o echipă de succes și să vă împărtășiți cunoștințele și experiența într-un mediu stimulant, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email
hr@satulgerman.md menționarea subiectului ”
HR generalist”.
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a deveni parte din echipa noastră. Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.