Sarcini și responsabilități:
- investigarea tranzacțiilor de orice tip și valută, calificate ca eșuate, dublate, neconforme ce implică conturile clientului, inclusiv aferente cardurilor de plată;
- identificarea datelor facturilor achitate de abonati maibank, TSS, Internet Banking către prestatorii de servicii cu care banca a încheiat contract, verificare statutului plăților, verficare plăților pentru servicii sesizate ca fiind eronate sau neconforme, dublate etc.;
- acordă suport subdiviziunilor băncii/clienților în toate aspectele funcționării maibank;
- investigarea cazurilor neordinare și propuneri de soluționare (pe toate functionalitățile din app maibank)
- participă la examinarea şi soluționarea adresărilor clienților, apărute în procesul încasărilor efectuate prin intermediul Terminalelor Self-Service, MAIBank și altor canale de deservire.
Cerințe față de candidat și calități personale:
- studii superioare în domeniul economico-financiar (cunostintele in domeniu IT va fi un avantaj)
- capacități organizatorice, de a lucra în echipă;
- abilități de analiză, previziune și luare a deciziilor;
- capacitate de a percepe și estima riscul aferent activității în domeniu;
- capabilitate de a-și asuma responsabilitatea;
- capacitate de a ieși din situații complicate și de conflict;
- cunoașterea limbii engleze (va constitui un avantaj).
Funcția este localizată în: or. Chișinău
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!