Responsabilități principale:
- relaționare cu clienții;
- efectuarea operațiunilor de decontare și de casă;
- recepționarea și evaluarea articolelor de giuvaergerie;
- recepționarea și evaluarea tehnicii digitale;
- gestiunea mijloacelor bănești;
- comercializarea articolelor de giuvaergerie și a tehnicii digitale.
Abilitati:
- conlucrare cu clientii la locul de munca;
- lucru in echipa;
- respectarea regulamentului intern al companiei;
- respecarea programului de lucru.
Cerinte:
- bune abilitati de operare PC;
- cunoasterea limbii de stat;
- experienta anterioara in domeniul bancar sau cel al creditelor este binevenita.
Oferim:
- perioada de stagiu plătită;
- post de muncă în cadrul unei companii stabile;
- salariu competitiv;
- posibilitatea de a influența propriul venit (salariu + procente din vînzări);
- angajare în conformitate cu prevederile Codului muncii al RM;
- program de lucru în ture (4/2 sau 3/3), în funcție de programul de lucru al filialei;
- instruire gratuită.
Dacă v-a trezit interesul oferta noastră expediați CV-ul la adresa electronică: lombard@aurum.md.