Sarcini și responsabilități:
- efectuarea lucrului în scopul îndeplinirii volumului de vânzări a produselor de creditare persoanelor fizice, promovarea produselor bancare, asigurarea calității serviciilor acordate şi obţinerea profitului;
- atragerea clienților noi și menținerea celor existenți;
- organizează procesul de deservire a clientelei în cadrul sucursalei;
- distribuie obligațiunile, repartizează planurile individuale de vânzări;
- evaluează, testează și valorifică cu maximă eficiență canalele de distribuire a produselor și serviciilor prestate;
- asigură soluționarea operativă, în cel mai scurt timp, a problemelor și reclamațiilor primite de la clienți.
Cerințe față de candidat și calități personale:
- studii superioare finisate în domeniul financiar-bancar;
- cunoașterea fluentă a limbii de stat, limba rusă și engleza constituie un avantaj;
- cunoașterea programelor speciale PC, SAB T24, Creatio;
- cunoașterea legislației în vigoare a Republicii Moldova și a actelor normative interne;
- cunoașterea produselor propuse de către bancă pe piață clienților persoane fizice.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Tichete de masă și credite preferențiale;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib;
- Oportunități excelente de a avea autonomie în poziția ta, de a te bucura de viața profesională împreună cu echipa noastră și de a fi contribuitorul cheie în construirea unei bănci agile.
Ne vom bucura să facem echipă comună!
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.