Responsabilități de bază:
- Coordonarea tuturor proceselor de activitate ;
- Elaborarea acţiunilor pentru creşterea vânzărilor;
- Monitorizarea și îndeplinirea obiectivelor financiare ale sectiei de distribuire ativitatea căruia
- o coordonează (planul de vânzări, productivitate, cheltuieli operaționale, pierderi cunoscute)
- etc;
- Plasarea comenzilor si controlul livrarilor de marfă;
- Pregatirea, desfasurarea si monitorizarea promotiilor;
- Instruirea și controlul activitatății echipei.
Cerințe:
- Studii superioare – economie, comerț, administrare;
- Experiența în comert, într-un post similar este obligatorie;
- Comunicare fluentă în limba română și rusă;
- Persoana amabilă, energică, flexibilă la graficul de muncă;
- Cunoștințe de operare cu PC - Microsoft Office Excel, programa 1C, email.
Garantăm:
- Angajare oficiala si pachet social deplin;
- Salariul fix + KPI lunar;
- Cartela corporativa pentru comunicare mobilă;
- Instruire corporativă;
- Premii pentru angajarea „prietenilor” în companie.
Telefon: 060555011,069644723
CV-ul la adresa de e-mail: srlcentaur-balti@mail.ru cu specificarea funcției în subiect.