Cerințele de bază:
- Abilitati bune de organizare, comunicare si negociere.
- Bun cunoscator al pietei materialelor de constructii.
- Cunoasterea tehnologiilor de executie.
- Studii superioare tehnice.
- Experiență la intocmirea si optimizarea bugetelor de lucari.
- Experienta in studierea documentatiei specifice achizitiilor (caiete de sarcini, fise de date, planuri) si intocmirea ofertelor complete, tinind cont de cerinte.
- Bun utilizator al calculatorui (MS Office - Excel, Word, WinSmeta).
Responsabilitatile de bază:
- Verificarea si intocmirea documentatiei privind devize in constructie, stabilirea preturilor.
- Intocmirea actelor privind lucrarile efectuate.
- Pregatirea documentatiei pentru trecerea la pierderi.
- Intocmirea planurilor si rapoartelor privind venitul conform contractelor, actelor de pierderi.
- Efectuarea controlului conform volumului lucrarilor si a preturilor lucrarilor efectuate.
- Analiza sistematica a preturilor privind lucrarile in constructie etc.
Compania oferă:
- Salariu motivant.
- Condiții de muncă atractive.
- Pachet social deplin.
- Acces nelimitat si gratuit la convorbiri mobile.
- Posibilitatea de crestere si dezvoltare profesionala.