Responsabilitățile postului:
- Evaluarea business proceselor, organizare și furnizare sistematică a datelor/rapoartelor analitice și manageriale pentru subdiviziunile activității de Retail, analiza datelor si inițierea propunerilor de optimizarea a activităților;
- Monitorizarea și evaluarea indicatorilor de business in scopul realizării planului de afaceri;
- Gestionarea realizării bugetelor în perimetrul ariei de competență, monitorizarea, analiza si raportarea rezultatelor, inițierea propunerilor de îmbunătățire a acestora;
- Elaborarea tablouri de bord și rapoarte dinamice, urmărind performanța pe diferite canale pentru luarea deciziilor;
- Inițierea și participarea la dezvoltarea de noi tipuri de raportare analitice și optimizarea celor existente cu scopul de vizualizare operativa a indicatorilor de afaceri;
- Îndeplinirea task-urilor în termenii prestabiliți.
Profilul candidatului potrivit:
- Cunoștințe la nivel avansat a MS Excel, SQL sau alt tool de BI;
- Capacități bune de analiză, evaluare, sinteză și sistematizare a informației;
- Cunoașterea limbajelor de programare (cunoașterea macros-urile constituie un avantaj);
- Abilități bune de comunicare scrise și verbale în rusă și română;
- Capacitatea de a lucra în echipă,.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Tichete de masă și credite preferențiale;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib;
- Oportunități excelente de a avea autonomie în poziția ta, de a te bucura de viața profesională împreună cu echipa noastră și de a fi contribuitorul cheie în construirea unei bănci agile.
Ne vom bucura să facem echipă comună!
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.