Cerințe:
- Studii medii speciale sau superioare;
- Cunoașterea fluenta a limbii române și ruse;
- Abilități excelente de comunicare și coordonare;
- Experiență anterioară într-un rol similar de cel puțin 1 an;
- Persoana organizata, dinamica, serioasa si cu simtul raspunderii.
Atribuții:
- Evidența zilnică a volumului de producție realizată pe subdiviziuni și categorii de produse.
- Analiza zilnică la îndeplinirea planului de vânzări.
- Întocmirea rapoartelor zilnice privind dinamica vânzărilor.
- Înregistrarea comenzilor curente în programa 1C, pentru clienții cu contul blocat sau care solicită comandă suplimentară de pîine.
- Întocmirea graficelor de livrare suplimentară în cazul comenzilor permanente și le coordonează cu dispecerii fabricilor.
- Informează clienții despre modificările operate(în graficul de livrare, comanda/sortiment).
Va rugam sa transmiteti CV-ul pe email: s.personal@franzeluta.md cu indicarea denumirii pozitiei "coordonator centru de apel".
Doar candidatii care au fost selectati in urma examinarii CV-urilor transmise vor fi invitati la interviul primar.
Telefon: 069501182