Ce ai de făcut:
- Monitorizarea înregistrării centralizate a reclamațiilor în aplicația dedicată a Băncii, cu privire la serviciile oferite de bancă, parvenite prin diferite canale, conform DNI în vigoare;
- Gestionarea procesului de pregătire a proiectelor de răspuns de către subdiviziunile responsabile a reclamațiilor recepționate spre analiză;
- Elaborarea proiectelor finale de răspuns la reclamații, inclusiv în baza proiectelor prezentate de subdiviziunile responsabile;
- Monitorizarea evoluţiei în timp a reclamaţiilor recepționate de Bancă;
- Participarea, în caz de necesitate, la întâlnirile programate cu clienţii care au înaintat reclamaţii;
- Furnizarea către angajații Băncii a training-urilor pentru îmbunătățirea abilităților de tratare a reclamațiilor clienților;
- Formularea propunerilor cu referire la îmbunătățirea calității serviciilor în baza analizei reclamațiilor;
- Promovarea principiilor calităţii şi urmărirea acţiunilor de îmbunătăţire pentru neconformitățile identificate în baza reclamațiilor primite de la clienții băncii;
- Participarea în acțiuni de promovare a calității și cele dedicate îmbunătățirii sistemului de management al calității.
Vom aprecia să ai:
- Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
- Experiență în gestiunea vânzărilor produselor şi serviciilor bancare va constitui un avantaj;
- Studii superioare cu profil juridic sau economic;
- Cunoaștere aplicațiilor interne ale Băncii va constitui un avantaj;
- Cunoașterea aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
- Cunoașterea limbii română, rusă, engleză va constitui un avantaj;
- Orientare spre rezultat și spre client.
Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A
Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcția pentru care candidezi)
022 812 196