Esti talentat, dornic sa inveri  domeniul Ho Re Ca?  Vino la  noi ....

RESPONSABILITĂȚI:

  • Evidența procesului de producere în alimentatia publică  în sistemul  în 1C;
  • Monitorizarea prețurilor de procurare a materialelor și produselor, informarea persoanelor responsabile despre modificari;
  • Întroduce documentele primare pentru procurări mărfuri și servicii;
  • Monitorizarea costului de producere a bucatelor;
  • Efectuarea decontărilor de materiale utilizate în alimentația publică;
  • Intocmirea rapoartelor interne aferente costurilor serviciilor de alimentație publică;
  • Contabilizează și înregistrează facturile furnizorilor;
  • Arhivează documentele şi asigură păstrarea în arhivă a tuturor registrelor de contabilitate şi a documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate;
  • Arhivează în termeni facturile fiscale;
  • Raspunde de exactitatea calculelor din documentele întocmite;
  • Organizarea, desfăşurarea  lunara si prezentarea informaţiei cu privire la rezultatele obtinute în urma inventarierii stocurilor;
  • Participa la desfasurarea  inventarierilor activelor in posesia Dalomites SRL;
  • Răspunde de eficiența și calitatea lucrărilor executate în cadrul serviciului la termenele stabilite prin reglementari interne sau prin alte acte normative;
  • Este responsabil sa asigure confidenţialitatea informaţiei cu care operează;
  • Intocmirea si completarea la timp a rapoartelor solicitate de superiori; 
  • Comunicarea numai cu persoanele autorizate prin atribuţiunile de serviciu, cu respectarea raporturilor ierarhice, operative şi funcţionale.

CERINȚE:

  • Cunoaşterea standardelor naţionale de contabilitate, Codului fiscal şi altor acte normative în domeniul financiar-contabil;
  • Cunoaşterea metodelor de analiză a activităţii economico-financiare Companiei;
  • Cunoaşterea principiilor de lucru a sistemului financiar-bancar;
  • Experiență de lucru în SI 1C vers. 8.3, IIKO;
  • Cunoaşterea metodologiei petrecerii inventarierilor, auditurilor etc.;
  • Persoană agreabilă, deschisă, sociabilă;
  • Experiență în domeniul HoReCa constituie un avantaj;
  • Orientare cătrei rezultate;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă este obligatorie.

OFERIM:

  • Program de muncă 09:00 - 18:00
  • Salariu competetiv +  %  stabilit lunar in baza indicatorilor indepliniti;
  • Prânz, oferit în cadrul companiei;
  • Pachet social complet;
  • Posibilitatea de creştere profesională.

Confidențialitatea și securitatea prelucrării datelor este garantată!

E-mail: hr@berdshotel.com
+ 373 61085544

BERD’S Chisinau MGallery Hotel Collection
Adresa
Chișinău, Сentru, bd. Dimitrie Cantemir 12
Studii
Universitate
Experienta de munca
De la 1 an
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului