Cerințe:
- Studii superioare sau medii de specialitate
- Experiență în domeniu obligatorie
- Cunoștințe bune de operare la calculator MS Office ( Excel, Word, 1C)
- Responsabilitate, organizare, atenție la detalii.
Sarcini de lucru:
- Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor
- Procesarea în sistemul intern de evidență intrările de materiale și de servicii
- Casarea materialelor
- Întocmirea și introducerea facturilor fiscale pe anumite segmente de activitate
- Evidența operațiunilor (casa-banca)
- Participarea la inventariere și analiza rezultatelor inventarierei
- Evidența operațiunilor de Import/export de marfă și de servicii
- Alte sarcini specifice funcției.
Compania oferă:
- Oportunitatea de creștere în carieră
- Cursuri, traininguri de dezvoltare profesională cât și personală
- Mediu plăcut de muncă, oficiu modern
- Beneficii non-financiare (prânz, ceai și cafea).
Program de lucru:
Luni - Vineri : 09:00- 18:00
Adresa oficiului: str. Uzinelor 11W, CC Master House.
Email: hr@novaporta.md
Tel.: 069077715