Responsabilități generale:
- Emiterea şi evidenţa facturilor fiscale;
- Evidența operațiunilor de casă;
- Păstrarea competentă şi veridică a evidenţei contabile;
- Deservirea clienților persoane fizice și juridice.
Cerințe:
- Studii în domeniul contabil (de preferință);
- Bună utilizare a MS Office, Excel, 1C;
- Experiență în domeniul casierie și contabilitate.
De ce să te alături companiei VOLTA?
- Vei avea parte de angajare oficială într-un oficiu confortabil şi modern.
- Vei primi un salariu motivant şi întreg pachetul social.
- Vei avea posibilitatea de a participa la diverse cursuri de dezvoltare.
- Vei fi înconjurat de colegi pozitivi şi cu pasiune de muncă.
- Beneficiezi de un bon de masă la una din cele mai gustoase cafenele din oraş.
Candidații care corespund cerințelor, sunt rugați să expedieze CV-ul la e-mail: hr@volta.md.
VĂ DORIM O CARIERĂ DE SUCCES!