Cerințe:
- Experiență în domeniu constituie un avantaj, dar și fără experiență;
- Cunoașterea PC (1C contabilitate versiunea 7.7-8.3 și pachetul Microsoft Office);
- Studii economice medii/superioare (contabile, economice, financiare);
- Capacitate de învățare, gândire analitică;
- Abilități de comunicare;
- Responsabilitate și capacitate de lucru în echipă;
- Cunoașterea limbilor Română/Rusă, Engleză (constituie un avantaj);
- Punctualitate, aptitudini de a lucra cu documentele;
- Capacitatea de a îndeplini sarcinile la timp;
- Capacitate de planificare și control.
Responsabilități:
- Procesarea tuturor actelor primare (facturi, importuri, exporturi, foi de parcurs, acte de casare, deconturi de avans, etc.);
- Procesarea extraselor bancare, a casieriilor, POS-terminalelor;
- Îndeplinirea altor sarcini primite de la contabilul coordonator.
Oferim:
- Lucru într-o echipă stabilă;
- Instruire continuă și oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști;
- Pachet social deplin;
- Angajare oficială în câmpul muncii;
- 5 zile lucrătoare pe săptămână 9.00 - 18.00;
- Posibilități de dezvoltare profesională.
Locul de muncă: sectorul Buiucani, str. Calea Ieșilor 17/2, etaj 3, mun. Chișinău.
Candidații interesați sunt invitați să expedieze CV-ul la adresa de email: daniel.lungu@law.md.
Telefon de contact: +373 60261456, Daniel.