Cerinte:
- Studii superioare de specialitate (contabilitate, finanțe)
- Experienţa de lucru în funcție de Contabil de cel puţin 2 ani
- Cunoștințe temeinice în ce privește legislația în vigoare în domeniul contabil
- Cunoașterea contabilității computerizate (1C versiunea 8.2)
- Posedarea programelor MS Office (Word, Excel)
- Responsabilitate, inițiativă și flexibilitate
Responsabilități de serviciu:
- Organizarea și ținerea evidenţei contabile în cadrul companiei
- Efectuarea operaţiunilor de casă şi bancă
- Evidenta facturilor de procurare
- Perfectarea și prelucrarea documentelor primare
- Verificarea decontarilor cu contragentii
- Intocmirea deconturilor, ordinelor, foilor de parcurs
- Evidenta combustibilului
- Asigurarea calculării și achitării salariilor
- Asigurarea calculării și achitării corespunzătoare a impozitelor și taxelor fiscale
- Monitorizarea indicatorilor financiari și analiza acestora
- Furnizarea de informații financiare și recomandări pentru luarea deciziilor manageriale
Beneficii
- Loc de munca amenajat cu cele necesare (birou, laptop, telefon)
- Instruire initiala si instruire pe parcursul perioadei de lucru
- Suport tehnic din partea unui supervizor
- Masa de prinz gratuita asigurata din partea angajatorului
- Sisteme de lucru moderne (bitrix, telefonie IP, posta corporativa etc.)
Schema de acces la sediul central Piramida Market