Cerințe:
- Studii economice;
- Experiență în domeniu – minim 1 an;
- Operare 1C (versiunile 8.3 / 7.7);
- Operare PC - Microsoft Office (În special Excel) nivel bun;
- Cunoașterea SNC;
- Viteză în lucru, atenție la detalii.
Calități personale:
- persoană energică, comunicativă cu capacitate de relaționare;
- inițiativa, gândire analitică și logică;
- rezistență în activități repetitive;
- persoană dinamică, încrezută în propriile forțe, foarte responsabilă, orientată spre rezultat.
Responsabilități:
- mentinerea evidentei contabile, HR si salarizare
- elaborarea actelor necesare ce țin de personal şi introducerea datelor în sistemul de calcul al salariului
- calculul lunar al salariilor, precum și calculul impozitelor, taxelor, contribuțiilor și altor rețineri
- întocmirea și emiterea, la solicitarea salariatului, a certificatelor și informațiilor privind decontările cu salariații
- întocmirea și prezentarea în termen a rapoartelor lunare/trimestriale/anuale către Instituțiile abilitate (IFS, Statistica, etc.)
- îndeplinirea și altor atribuții necesare în cadrul activității departamentului financiar contabil.
Condiții de muncă:
- program de lucruîn L-V (08:30 - 17:30);
- salariu se stabilește în urmă interviului;
- angajare oficială în cîmpul muncii, pachet social integral, cu achitarea concediilor medicale și concediilor de odihnă anuale.
Rugăm să expediati CV-urile la adresa de email: tincomertgrup@mail.ru.
Doar candidații selectați vor fi contactați.