Orhei-Vit

Contabil(ă) operațional și de gestiune

Premium
Orhei-Vit
Nespecificat
În locația angajatorului
De la 1 an
Full-time

Locație: Filiala Orhei, Departamentul Contabilitate

Responsabilități principale:

  • Evidența contabilă a materialelor și mijloacelor fixe de mică valoare (OMVSD) în secțiile întreprinderii.
  • Gestionarea realizării produselor finite și a semifabricatelor în cadrul întreprinderii.
  • Elaborarea actelor de casare a materialelor și a OMVSD pe baza documentelor prezentate.
  • Evidența formularelor de strictă evidență și gestionarea delegațiilor.
  • Participarea la inventariere, calcularea diferențelor și reflectarea acestora în evidența contabilă.
  • Completarea și evidența facturilor fiscale pentru livrarea bunurilor materiale.

Cerințe:

  • Studii superioare în contabilitate.
  • Experiență de minimum 1 an într-un post similar.
  • Cunoașterea legislației contabile și fiscale.
  • Competențe în utilizarea programelor 1C 7.7, MS Excel și MS Word.
  • Cunoașterea limbilor română și rusă.
  • Abilități analitice și capacitate rapidă de învățare.
  • Responsabilitate, integritate și eficiență.

Beneficii:

  • Oportunități de dezvoltare profesională.
  • Mediu de lucru dinamic și susținere pentru îndeplinirea sarcinilor.
  • Stabilitate într-o echipă profesionistă.

Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră, trimite CV-ul tău la adresa: hr@orhei-vit.com

Te așteptăm în echipa noastră!

E-mail: hr@orhei-vit.com

Orhei-Vit
Adresa
Orhei
Studii
Universitate
Experienta de munca
De la 1 an
Salariu
Nespecificat
Grafic de munca
Full-time
Locul de muncă
În locația angajatorului

Video

Orhei-Vit in rețelele de socializare