Cerințe față de candidat:
- Studii superioare în domeniul contabilității/economie/finanțe.
- Experiență de muncă min. 3 ani (în domeniul HORECA – constituie - un avanatj).
- Cunoașterea legislației contabile, a documentelor financiare normative.
- Cunoștințe în domeniu evidenței fiscale.
- Competențe de lucru cu PC – (Word, Excel, 1C).
Responsabilițăți:
- Tranzacții cu numerar;
- Eliberarea salariului la lucrători;
- Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă.
Oferim:
- program de lucru flexibil;
- salariu plătit la timp;
- oportunități pentru dezvoltare profesională;
- angajare oficială în conformitate cu prevederile Codului muncii al RM;
- posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită și binevoitoare.
Cei interesați sunt îndemnați să expedieze CV-ul la adresa electronică: hr@andersen.md cu specificarea postului vacant pentru care aplică.
Pentru mai multe detalii sunați: 079794777