Cerințe:
- Studii în domeniul CONTABIL;
- Experiență în domeniu minim 3 ani;
- Cunoașterea SNC, legislației fiscale;
- Utilizator avansat de PC (Microsoft Office, Excel, Word, Internet;
- Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - este un avantaj.
Responsabilități:
- Urmărirea documentelor primare (încasări, facturări) pe contracte de chirie auto;
- Registrul de casa
- Evidenta casieriei și extraselor bancare;
- Evidența stocurilor de foilor de parcurs;
- Corespondenta cu debitorii / creditorii
- Rapoarte fisc, TVA, salarii
Se oferă:
- Pachet salarial atractiv, depinde de volumul de lucru;
- Perioada de proba pana la 3 luni (1-ul raport trimestrial) - 20 000 lei net;
- După perioada de proba - 25 000 lei, net cu crester de 10% anual.
Vă rugăm să transmiteți CV-ul pe adresa de e-mail job@sixt.md
CONFIDENTALITATEA GARANTATA!