Responsabilități:
- Evidența contabilă a stocurilor.
- Contabilizarea mișcărilor interne a materialelor.
- Evidența procurorilor (facturi și import).
- Verificarea jurnalului de procurări.
- Întocmirea actelor de verificare și compensare.
- Înregistrarea retururilor către furnizori.
- Efectuarea inventarierilor: periodica (o dată pe lună), tematica și o dată în an globală, cu ulterioară prelucrare a datelor.
- Îndeplinirea și altor atribuții necesare în cadrul activității contabile.
Cerințe pentru candidați:
- Responsabilitate, buna organizare, rezistență la stres, atenție la detalii.
- Orientarea spre instruire și încredere în propriile forțe.
- Experiență în domeniu de cel puțin 1 an.
Ce oferim:
- Un contract de muncă pe termen nedeterminat.
- Salariu pentru perioada de adaptare 10 000 lei net.
- Mediu de lucru modern și plăcut.
- Produsele companiei la preț redus și în rate.
- Posibilitate de avansare în carieră, învățând sectoare noi.
- O echipă tânără și ambițioasă.
Dacă sunteți gata să învățați și să vă dezvoltați în cadrul unei echipe de profesioniști experimentați, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail hr@tandem.md.
Locul de muncă: Chișinău, str. Petricani.
Vă dorim mult succes!